منو وب ایده

طراحی سایت چیست؟ و طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت چیست؟ و طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

طراح سایت امروزه به عنوان یکی از مهمترین و معتبرترین کسب و کارهای روز دنیا مطرح می باشد. اینترنت امروزه توانسته بیشتر نیازهای انسان را برطرف کند و کم کم بشر به سمتی حرکت می کند که دیگر نیازی به خارج شدن از خانه نداشته باشد. یک انسان امروزه می تواند به واسطه اینترنت کار کند، در آمد داشته باشد، خرید کند و نیازهای خود را تهیه کند. حتی می توان با اینترنت تفریح کرد. این یعنی شغل و کسب و کار برتر آینده نزدیک طراحی سایت می تواند باشد.

از طرفی دیگر دنیای اینترنت به سبب جذابیت هایی که دارد تعداد بالایی از مردم دنیا در آن حضور دارند. یادتان باشد در دنیای اقتصاد هرجایی که تعداد بالایی از مردم وجود دارد آن جا بهترین جا و نقطه برای کسب درآمد و سود می باشد. مهمترین سود و در امد این داستان تبلیغات می باشد.

از این رو اگر کسی یا گروهی یک سایت داشته باشد که بتواند تعداد بالایی مخاطب جذب کند در واقع می تواند روی درآمد تبلیغات خود حساب ویژه ای باز کند. تبلیغات و جذب مخاطب امروزه مانند طلا می باشد و طراحی سایت چیزی شبیه به دستگاه کنده کاری برای بافتن طلا. احتمالا این داستان را می دانید که در زمانی که بسیاری به دنبال کشف طلا به کوه دشت حمله می کردند یک فرد با فروش بیل و کلنگ توانست پولدار شود. این جا نیز همین مسئله وجود دارد. هر جا که جمعیت زیاد باشد یعنی طلایی ناب و اقتصادی وجود دارد اما این بدین منزله نیست که تنها داشتن این طلا می تواند شما را ثروتمند کند. شما می توانید راه رسیدن به این طلا را برای دیگران بسازید و پولدار شوید. طراحی سایت از این نظر بسیار می تواند جذاب و دوست داشتنی به نظر برسد و البته یک کسب و کار بسیار پر سود محسوب می شود. در ادامه می خواهیم بدانیم طراحی سایت به عنوان یک کسب و کار چه مراحلی می تواند داشته باشد. این موضوع را نیز بدانید که طراحی سایت کسب و کار گسترده ای می باشد و قرار نیست شما به تنهایی بتوانید در تمام مراحل آن پیشرفت داشته باشید و تخصص بالایی پیدا کنید. حال بیشتر در ادامه با این موضوع آشنا خواهید شد.

مراحل مختلف طراحی سایت به عنوان کسب و کار

وقتی شما وارد یک سایت می شوید اولین چیزی که می بینید طراحی گرافیکی آن است. این طراحی باید بر اساس نیاز کاربر و کسب و کار آن طراحی و تنظیم شود. کاملا مشخص است که یک طراح سایت برای طراحی درست و بهتر باید از یک طراح گرافیک در این موضوع استفاده کند. طراح سایت می تواند این گرافیک ها را به درستی تنظیم کند و بر اساس فضای مورد نیاز سایت آن را به کار ببرد.

بحث مهم دیگر در طراحی سایت این است که شما باید بتوانید قالب درستی برای سایت طراحی کنید. این قالب از نظر جذب مخاطب اهمیت دارد و چون در ان طراحی های گرافیکی نیز استفاده می شود حضور یک طراح گرافیک نیز به نظر ضروری می تواند باشد. از طرفی دیگر هر بخشی که می خواهید طراحی کنید باید این موضوع را در نظر بگیرد که سایت اندازه مشخصی دارد و نمی تواند بیش از اندازه بار تحمل کند. و از طرفی سرعت سایت نیز امروزه اهمیت مضاعفی دارد. از این رو باید کاری کنید که طراحی قالب شما در عین حالی که بسیار جذاب و مناسب باشد بهینه نیز باشد.

یکی از مباحث مهم دیگر در کسب و کار طراحی سایت استفاده از سئو مناسب می باشد. در واقع نهایت هدف شما در طراحی سایت این است که دیده شود. اگر در این طراحی سئو به درستی رعایت نشود مسلما هرچه قدر هم سایر موارد بسیار خوب چیده شود و درست انجام شود و قتی دیده نشود به هیچ دردی نمی خورد. از این رو حتما با سئو آشنا شوید و این را بدانید که سئو تنها در تولید محتوا نمی باشد بلکه بخش عمده ای از آن در داخل برنامه نویسی لحاظ می شود از این رو این موضوع را دست کم نگیرید.

شما به عنوان طراح سایت باید در ابتدا خودتان سایت را راه اندازی کنید و باید بتوانید اطلاعات اولیه را وارد سایت کنید و از آن کار بکشید. باید بلد باشید چگونه سایت را زیر بار ببرید و آن را مورد آزمون قرار دهید. در واقع باگ یابی و تست سایت یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت محسوب می شود. شما حتی می توانید به عنوان دیباگر در طراحی سایت وارد کار شوید و در این بخش پیشرفت کنید.

کلیه حقوق محفوظ است. شرکت طراحی سایت وب ایده، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو ، هاست و سرور